HTML

Az élet képviselőként Dömösön

100 napja tudtam meg, hogy képviselő lettem. Új dolog számomra, hogy egy Falu lakosait kell képviselnem. Óriási felelősség, gyönyörű feladat, rengeteg lehetőség.

Friss topikok

Címkék

Választások, de csudijó!!!

2014.08.27. 06:36 Friedmann Robi

Közeleg az önkormányzati választások időpontja, ami nem titok, hogy kérdések és dilemmák sorozatát mozgatja bennem.
Fő dilemmám: induljak-e polgármester jelöltnek, vagy sem?

Sok a pro-kontra érv, azonban van két dolog, ami teljesen biztos: 
1. Egyedül nem vagyok képes megváltoztatni egy falu sorsát. 
2.  Nem szeretném szélmalomharcba fektetni az energiáimat támogatás és hátország nélkül.

Kérdés: 
1. Vannak-e engem támogató emberek, akik akarják, hogy én legyek a polgármester? És ez számottevő-e?
2. Vannak-e olyan emberek, akikkel tudunk közösen tenni, hogy változzanak a dolgok, és akár a kampányban is aktívan tudnak segíteni?

Ezért a dilemmára az a válasz született meg bennem, hogy indulok, ha van háttértámogatásom, ha segítő kezekre és támogató lelkületre lelek.
A vágy erős bennem, hogy változzanak a falunkban a dolgok, hogy egy élhetőbb, egészségesebb, szebb, lehetőségeket teremtő településen éljek, és hogy ezért aktívan tegyek is akár faluvezetőként is. Azonban az is egy érzés bennem, hogy nem minden áron.

Éppen ezért úgy döntöttem, hogy nyílt lapokkal játszom, lehetőséget teremtve bárkinek, hogy állást foglaljon ellenem vagy mellettem, hogy közelebb kerülhessek a dilemma megoldásához. Arra kérlek Benneteket, hogy jelezzetek vissza egy kis internetes kérdőív segítségével.
Klikk ide a kérdőívhez


Mint tudjuk, ebben a választási rendszerben a számok döntenek, így fontos felmérnem, hogy is állok jelenleg szimpátia terén.

Azért is fontos számomra a visszajelzés, mert most olyan élethelyzetben vagyok, amikor nem mindegy, hogy mibe fektetem az energiáimat. Ha a falu bizalmat szavaz nekem, akkor gőzerővel a falura koncentrálok, ha azonban nem (ez sem gond), akkor a vállalkozásaink és mikrokörnyezetem felvirágoztatására helyezem a fő hangsúlyt.

Az is nagy segítség, ha másokat is értesítetek erről a hírről - azokat is, akik nincsenek jelen a facebookon - hogy nekik is legyen lehetőségük visszajelezni, hisz az ő véleményük is számít. Annak is nagyon örülök, ha valaki szívesebben keres meg privátban, mert nincs kedve ezt a kérdőívet töltögetni.

Bátorítok tehát mindenkit, hogy keressen meg, tájékozódjon, érdeklődjön, és merjen véleményt alkotni! 
(Napközben ritkán vagyok mostanság telefonon elérhető, de szívesen visszahívok bárkit, ha nem az email-es, facebook-os  kommunikációt választja. Tel.: 20/771-9274; frobert79@gmail.com)

Felelősségteljes jó döntést kívánok, Kedves Dömösiek! :)

És akkor ismét a link, aminek az eredményeire szándékosan titkosítást állítottam be, hogy ne legyen publikus, védve az egyéni és bizalmi véleményeket: https://docs.google.com/forms/d/1RMfcwUzVXKMt6FyU3h-BVmGDCr5uv_AHvxw6mK7Tkzg/viewform

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egydomosikepviselo.blog.hu/api/trackback/id/tr576639861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása